
Vi satt i Umeå en fredag och pratade om hur gamla bilar vi hade. När vi slog upp på nätet fick vi veta att våran Toyota hade körförbud!
Polisen tar körkortet av den som kör en bil med körförbud så vi fick problem.
Men dagen efter förbarmade sig en man på bilprovningen Opus, över det gamla paret som måste hem till Vilhelmina på lördan. Dessutom fram och tilbaka till Dorotea på söndan.
Tack Opus och dagens hjälte i testhallen!
